جامع دانش

  • ۰
  • ۰

این پاورپوینت شامل 50 اسلاید می باشد. ومحتوای این پاورپوینت برای دانشجویان رشته روان شناسی و همچنین والدین مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

یک روانشناس کودک و نوجوان با بیان اینکه شیطنت، بی‌قراری و بیش‌فعالی کودکان چند علیتی است، گفت: بیش‌فعالی یا شیطنت کودکان تا حدودی به سن بستگی دارد، زیرا زمانی که کودکان راه رفتن را می‌آموزند، کنجکاوند و برای ارتباط‌ گیری با افراد مختلف فعالیت زیادی می‌کنند، عموما این رفتار در ۲ تا ۴ سالگی طبیعی است و قابل کنترل نخواهد بود. با بیان اینکه شیطنت، بی‌قراری و بیش‌فعالی کودکان ناشی از یک دلیل مشخص نیست، افزود: اکثر اختلالات به ویژه اختلالات کودکی چند علیتی هستند و به دلایل مختلفی بستگی دارند که یکی از آنها می‌تواند به ناراحتی‌های روانی و مشکلاتی که مادر در دوران بارداری‌اش آن را تجربه کرده وابسته باشد، البته بیش‌فعالی یا شیطنت تا حدودی وابسته به سن است زیرا زمانی که کودکان راه رفتن را می‌آموزند.

 

 

کنجکاوند و برای ارتباط‌گیری با افراد مختلف فعالیت زیادی دارند که عموما این موضوع در کودکان ۲ تا ۴ سال طبیعی است و قابل کنترل نخواهد بود.

اما یکی از تصورات اشتباهی که عموما میان جامعه مطرح می‌شود آن است که اگر مادر دوران بارداری آرامی را سپری کرده باشد کودک نیز آرام خواهد بود، این تصور که عموما میان مردم جا افتاده اشتباه است، زیرا مسائل رفتاری کودکان فراتر از آن است که تنها به آرام سپری شدن دوران بارداری مادر وابسته باشد. لازم به ذکر است که ناآرامی مادر در دوران بارداری صرفاً منجر به بیش‌فعالی و یا شیطنت در کودکان نخواهد شد بلکه ممکن است روی اضطراب یا پرخاشگری او اثرگذار باشد.

 

 

فهرست :

با شیطنت کودکان چه کنیم؟

چگونه شیطنت کودکان را مدیریت کنیم؟ 
شیطنت کودکان
شیطنت کودک ممکن است احساساتی در والدین ایجاد کند

روشهایی در مورد چگونگی رفتار با شیطنت کودکان

دلایل شیطنت بچه ها 
علت اصلی انرژی زیاد کودک
عواقب شیطنت کودکان 
رفتار با کودکان پر انرژی و شلوغ

 

 

عنوان : با شیطنت کودکان چه کنیم؟

فرمت:pptx

تعداد صفحات :50

پیش نمایش اسلاید های این پاورپوینت:

  • ۰۰/۰۷/۲۷
  • فرشته فرشته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی