جامع دانش

  • ۰
  • ۰

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی شامل 20 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

مقدمه:

*- ایجاد یک تفاهم روان شناختی مثبت.* - افزایش انگیزش و تعهد کارکنان.* - افزایش مهارت های کارکنان و پایه های مهارت آنها.* - تفویض اختیار به طوری که بتوانند از تمام مهارت ها وتوانائی هایشان استفاده کنند.  * - شفاف شدن فرصت های ارتقای شغلی و تعریف الزامات شایستگی. * - ایجاد فرایندهای مدیریت عملکرد و توسعه مستمر.* - بهره گیری از سیستم اطلاع رسانی مناسب.* - ایجاد سیستم پرداخت چه رقابتی و چه انگیزشی.* - طراحی استراتژی های روابط کارکنان که امکان گسترده تر آنها را میسرسازد.

 علاوه بر موارد فوق :

  * - ایجاد ارزش افزوده.
 * - مزیت رقابتی.
  * - کمک به اجرای طرح های کیفیت جامع.

  تعریف ارزش افزوده : ستانده منهای داده.

اما در شرایط کلی : توسعه منابع و بهره گیری از کلیه منابع موجود در سازمان به شکلی که بازده ای قابل توجه وپایدار بیش از آنچه که خرج شده است برای شرکت به بار آورد.

 

چهار طریق ممکن برای ایجاد ارزش افزوده

1- از طریق تسهیل تغییر و پیشنهاد استراتژی ها و برنامه هایی برای ایجاد و توسعه فرهنگی از نظر کیفیت بهتر، مشتری محورتر و عملگردگرا و همچنین از طریق ایفای نقشی عمده در اجرای آن طرح ها و استراتژی ها و طرح ها.

2- از طریق مشارکت ویژه در حوزه های برنامه ریزی منابع انسانی، جذب نیرو،آموزش و پرورش،مدیریت عملکرد،پاداش و روابط کارکنان.
 
3- از طریق تضمین اینکه به هر طرح منابع انسانی در حوزه هایی چون آموزش و پرورش به دیده سرمایه گذاری نگریسته شودکه بازده آن بالاست و ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد.

4- از طریق ارائه خدمات منابع انسانی به صرفه مثل ایجاد ارزش در قبال پول.

  • ۹۹/۱۲/۲۰
  • فرشته فرشته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی